för nostalgi

lördag 18 april 2015

Superseaside.

Efter att officiellt ha avslutat min teamåknings-karriär kan jag inget annat än att vara oerhört tacksam för all den glädje teamåkningen och speciellt Seaside har givit mig. Alla gånger isen har räddat dåliga dagar, alla gånger glädjetårarna har runnit efter underbara tävlingsåk och alla skratt med världens finaste gäng. Sömnbrist, skavsår och ömma knän blir obetydligt jämfört med all den lycka jag har fått från den här sporten genom åren. Jag har vuxit upp med konståkningen och den kommer alltid vara en del av mig.

Att säga hejdå gör ont, men jag kommer alltid att vara er absolut största supporter och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. Tack för att ni har förgyllt mina dagar, ni är och kommer alltid vara nummer 1. 


Inga kommentarer: