för nostalgi

onsdag 5 mars 2014

Light that might give up the way. It's all that I'm asking for without her I'm lost, but my love dont' fade away // so watch the world tear us apart, a stoic mind and bleeding heart, you never see my bleeding heart

♫ Mumford and Sons - Reminder
Skrev en rörig text om helgen i Tyskland på min USA-blogg eftersom det är där de flesta utbytes-relaterade känslorna får hamna, så kika in där om ni vill läsa den! 
(--> www.elsamerican.blogspot.com





Något väldigt random och rätt roligt är att jag även fick berätta om karnevalen som pågick i Tyskland i P2 Klassisk Morgon imorse så om ni vill höra om det finns det här, börjar prata ungefär 6min i klippet! 



Annars så hänger jag i lägenheten och försöker ta hand om mig själv lite medan jag begravs i allt plugg. Väldigt skönt att bara vara jag några timmar varje dag, att slippa buss-flänget och att få sova några timmar längre några dagar i veckan. Hinner ej skriva så mycket som jag vill men återkommer så fort livet lugnar ner sig lite! kram på er! 










Inga kommentarer: