för nostalgi

torsdag 24 oktober 2013

we don't care, we aren't caught up in your love affair, and we'll never be royals, royals, it don't run in our blood. that kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz / let me live that fantazy

Royals - Lorde




Eftersom bloggis ekar rätt så tomt tänkte jag att det kunde vara lite kul att se vad jag faktiskt pysslar med om dagarna, vilket för det mesta är plugg. Ovan ser ni exempel på olika skoluppgifter vi har haft hittills, och åh vad jag är glad att hälften cirka av mina läxor består av sådant här. Är långt ifrån en photoshop eller layout-expert men åh, det är himla skönt att kunna varva just photo-shoppande, indesignande, och roliga skriv-, samhäll-, och engelska uppgifter med mördar-ämnena matte och tyska som jag tampats med de senaste veckorna. Bilden nedan visar hur jag spenderat många sena kvällar efter träningar eller efter skolan, med matteboken eller tysk grammatik i högsta hugg. Längtar så till trean när jag blir av med båda två, skolan kommer bli så bra. 


Idag hade jag två prov (i vad? matte och tyska såklart) som båda gick åt skogen och därför var det himla skönt att ha träning med bäste-seaside på kvällen så en väldigt dålig dag kunde få ett bra avslut. Och nu tar jag höstlov, drar till Istanbul några dagar med familjen och samlar lite energi. Det blir himla bra! 
CIAO!

Inga kommentarer: