för nostalgi

tisdag 13 augusti 2013

you've got the words to change a nation but you're biting your tounge, you've spent a lifetime stuck in silence afraid you'll say something wrong

Efter världens bästa sommar med mer känslor och äventyr än någonsin laddar jag nu för hösten och ändrar lite på tillvaron. Letar livs/skriv/framtids-inspiration och hoppas hitta den på NTI Gymnasiet i Göteborg, och tar tillbaka ishallen och konståkningen som glädje-fristad mest för att det var rätt dumt att tro en sekund att jag klarar mig utan den. Så nu när två tunga beslut om framtiden har tagits känns det helt okej åka till Alanya där jag kan ta hur många dumma beslut jag vill för att spendera sista sommarlovsveckan med världens bästa vänner samt ladda för det kommande året som antagligen kommer bli helt galet. 
kram.  

Inga kommentarer: