för nostalgi

måndag 15 juli 2013

It's the best of world's feeling, like nothing can go wrong / and the walls kept tumbling down In the city that we love, grey clouds roll over the hills, bringing darkness from above, but if you close your eyes, does it almost feel like, nothing changed at all / and I know it’s hard when you’re falling down, and it’s a long way up when you hit the ground, get up now, cause I’m on top of the world

Så större delen av min tid spenderas på jobbet där pengar ska tjänas in och jag har helt ärligt inte varken tid eller lust att hänga här så mycket. För mitt i mellan långa jobbdagar och sena jobbkvällar har jag någonstans lyckats skapa mig ett sommarlov som redan håller på att slå alla de tidigare. Det är spontana partykvällar, äventyr jag inte trodde man kunde hitta på tjörn och trots stress, händelser man inte förstår och krångel så har jag en såndär allmänt lycklig och lugn känsla i magen. Till och med när jag inte är så lycklig, så är jag liksom det ändå. Sommaren 2013 toppar förväntningarna på ett sätt jag aldrig trott och jag har faktiskt inte tid att berätta om allt här.
Har skaffat mig en iPhone iallafall och lyckats knäppa lite fina bilder att bjuda på. Tills vi hörs nästa gång.


 



 














Inga kommentarer: