för nostalgi

torsdag 6 juni 2013

the moments we lost

I tisdags åkte jag till liseberg för att kolla på Panda da Panda med dessa fina och massor av andra mysiga ö-bor vi träffade där. Det var väldigt kul även om jag inte kunde en enda låt. Det är ju jobbigt när man varit isolerad från svensk musik ett helt år. 

Sen i onsdags åkte vi hit, till Nösnäsgymnasiet, för att kolla på Daniel, August, och många andra fina vänner som skulle ta studenten. 
Rätt mycket folk ändå!

Här är Daniel i sitt flak, glad var han!

August var glad han med i sitt flak!

Bra tjejer, fina.

Glad klass i fint flak!

Jag och Sara, Jenni och Daniel, Sara och Igor
Sen var det studentmottagningar. Först åkte jag hem till finaste barndomsvännen Fanny, där jag tyvärr inte fick några bilder. Men åh, Fanny hade finaste klänningen och hon var så glad och jag blev så glad! Sen bussade jag mig (älskar att åka buss) till Daniel (Studentiel som han kallades denna kväll) och hängde där ett bra tag med fina vänner. Sen tog jag, Ami, Sara och Anna bussen till Skärhamn där vi strosade runt ett tag och träffade på några trevliga vänner innan vi gick hem till mig och hade sleepover. Imorse gjorde vi svenska pankakor till frukost vilket var helt kalasbra eftersom jag inte ätit det på 10 månader. Himla bra dagar!
Karin kommer hit om några timmar och så ska vi ta en kvälls PW, blir skönt. Imorgon ska jag och Julia roadtrippa runt och sen tillbringar jag kvällen på Orust. Ha en bra nationaldag svennar!

HAR FÖRÖVRIGT SKAFFAT VINE, ÄVEN OM JAG INTE HAR FÅTT RIKTIG KLÄM PÅ DET ÄN TYCKER JAG ATT NI KAN FÖLJA MIG! ELSAJOHANNA HETER JAG DÄR




Inga kommentarer: