för nostalgi

tisdag 18 juni 2013

one more chance to hold you close

create animated gif
Är väl mest sjukligt jättestolt över mig själv eftersom man faktiskt kan se golvet i mitt rum igen.
Har hållt på hela dagen och gått igenom VÄRSTA nostalgitrippen när jag rensade igenom alla USA-grejerna, haha. Nu kan jag äntligen börja renovera i mitt rum på riktigt, är så taggad!
Igår jobbade jag först några timmar, sen drog jag och Anna på grillkväll till David och hängde där mest hela kvällen. Var riktigt mysigt och så skönt att de sköna spontana sommarkvällarna är igång! Ikväll ska jag hänga en stund med Oliver och Filip och imorgon blir det 10timmars pass på jobbet.

Annars har jag klarat 6.2km rundan igen, första gången sen innan USA. Så. Himla. Skönt.

Har ätit mat och försökt få det att se fint ut till instagram. Gav upp. Gott smakade det iallafall.

Sen har jag saknat Trase och det övriga Kentucky-livet också. Men så är det ju lite varje dag. Konstigt det här hur man kan trivas så bra på två olika ställen. Kommande dagarna är redan helt fullproppade av jobb och allmänt livsnjutande, man kan verkligen säga att jag håller mig själv upptagen. Nu ska jag ut och springa i solen, kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej elsa! Det här kanske låter lite konstigt men jag undrar bara om det va mycket fester och galna grejer i usa? Skaffade du pojkvän, haffar alla typ runt haha? Undrar bara för jag förstår om du inte vill svara på bloggen (eller överhuvudtaget haha) eftersom det kanske är privat eller emot din organisations regler..men skriv gärna roliga detaljer, svara gärna på min mail om du inte vill att någon ska se - emilialatvic@hotmail.com (vet att jag låter creepy shit förlåt men man är ju nyfiken tills man själv ska åka, om det är lätt att festa o så)

Anonym sa...

Hej Elsa:-) jag har en fråga till dig, i början av ditt utbytesår kändes det inte lite obekvämt eller konstigt att behöva prata engelska hela tiden? och nu när du kom tillbaka till sverige, hur kändes det att slå om till svenskan?