för nostalgi

söndag 9 juni 2013

if I loose myself tonight, it'll be by your side

Aa i fredags mötte jag upp min älskade orustbo då. Vi köpte gofika (har saknat fika så himla mycket)  och satte oss på bästa hemliga stället under tjörnbron. Där försökte vi prata om allt vi missat men det är ju rätt mycket så vi kom väl typ halvvägs. Men det var fint.Sen drog vi oss tillbaka till Orust och senare till Maja som hade grillkväll. (Nedanstående bilder har jag tagit från Maja som är världens bästa fotograf och Julia som tog enastående bilder med sin Iphone. Fotografering inte riktigt min grej, är bättre på att sno från andra. Hoho. )





Det var alkohol, grillrök, kött, potatisgratäng, gitarrspel, allsång, dans, nattbad, och tjöt. Även om det var aningen för kallt var det ändå sommar som var påväg och åh, så bra kväll.

Jag och Julia somnade väl runt 3 halv 4 och det var den himla braiga fredagen.

Blev upphämtad lördag morgon av mamma pappa och bror, drog en fika hos farmor, drog hem för att sedan jobba kvällen lång. Även om servitris-skillsen är lite skakiga gick det helt okej och det blir nog en bra sommar dethär, så fort jag kommer in i det. Slutade strax efter midnatt, kom hem och somnade till serier lite för sent. Och det var den lördagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart jobbar du ? :) har förstått ett hotell men vart ? :)