för nostalgi

lördag 1 juni 2013

för han har tagit studenten


Idag idag idag, mina vänner, har min kära bror tagit studenten. Var så kul att hinna hem till hans dag och är så stolt över min fina bror! Som han kämpat, bästa Erik. Var otroligt skönt att bara hänga och umgås med familjen en dag också, tror jag behövde det efter det omtumlande uppbrottet med USA. Efter utspringet var det studenmottagning hos oss och jag fick träffa massa fina släkt och familjevänner, så bra. Blev liksom riktiga landningen.  Pratade framtidsplaner med fina Emerentia sent in på natten, fick massor av myggbett och åt god, svensk, nyttig mat. Saknaden efter mina USA-älsklingar är fortfarande stor, men det börjar landa att Sverige är rätt bra det med. Nu kommer jag ha det bästa av två världar här i livet liksom.Imorgon blir det kusinhäng hela dagen igen, mysigt! Massa kramar. 



Inga kommentarer: