för nostalgi

söndag 9 juni 2013

and our lives starts to tremble

Idag sov jag jättelänge, hade frukost framför TVn och gick sedan ut och sprang. Var huuuur skönt som helst och jag är så taggad på att komma tillbaka till springformen även om det är ett bra tag kvar! Dammade av konståkningsmovesen och strechade ute på altanen efteråt och, så himla gött. 
Nu har jag fixat iordning mig och ska snart iväg på personalmiddag med hotell-gänget på Paternoster, blir kul! Jag är inte den som säger nej till mat liksom, inte ofta man får lyxäta ute!
Hade planer på grill ikväll men livet är ju jobbigt när alla andra fortfarande går i skolan, ensamt sommarlov är inte askul. Men vet ni vad? På fredag kommer Johanna hem, är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. KRAM!



1 kommentar:

Ellinor sa...

Hej Elsa! Jag ska åka till USA nu i Juli som utbytesstudent och nu börjar jag bli riktigt nervös. Är typ as rädd och känner att jag inte vill lämna dom här hemma och inte vill klara mig själv. Kände du också så innan du åkte?
Kramar