för nostalgi

söndag 22 juli 2012

weekend

FREDAG: 
Jobbade för länge, blev trött och på dåligt humör, hade en sista ledig kväll och ville nog mest komma bort lite. Tog mig till en fest, hade riktigt kul och kramades hejdå till många innan det blev lite för mycket och sen är det rätt svart.
LÖRDAG:
Sov ut, drack vatten, vilade. Ami och Anna kom förbi och jag kramade Ami så himla mycket då hon åkte till London på kvällen och inte hinner se mig mer innan jag drar. Fina, bästa Ami. Vi snackar om bruden jag nog har mina mest galnaste sommarminnen med, åh vad jobbigt det var att krama hejdå. Hoppas på lika många minnen med henne nästa sommar.
Felicia tittade även förbi med en liten hejdåpresent, finaste vännen. Sen kom Elin, Sofia och Jenni. Dom hade en liten present i form av ett halv silver-hjärta, som alla de tre har likadana runt halsen. Så nu delar vi fyra hjärtan, så himla fint. Grät lite. Bästa tjejerna.
På kvällen drog jag till jobbet och hängde där några timmar. Diskade, spanade på de två snygga trubadurerna och hade det rätt mysigt. När jag slutat tog jag en snabb-sväng förbi Rönnäng och Linnea, hon hade lite kalas och jag ville kramas lite hejdå. Åkte hem igen och sov.
IDAG:
Har jobbat min sista dag, och det var nog det. Hade nog egentligen planer på att hitta på något, men det funkar inte riktigt. Orkar inte stress-träffa folk längre, måste nog släppa taget lite.


I morgon ska jag säga hejdå och packa hela dagen och i övermorgon åker jag. Åker och börjar mitt nya liv. Känns som att jag går runt i en bubbla och allt känns så overkligt, snart flyttar jag till andra sidan jordklotet. Helt galet. 

Inga kommentarer: