för nostalgi

måndag 16 juli 2012

saturday and memories



Kan med glädje meddela att jag har snott lite bilder från mina proffsfotografer pelin och sofisen. Slänger in dom är i en väldigt random ordning, alla är så snygga och så bra och åh vad jag gillar mina vänner. 


ni är så bra <3
så snygga och så bra <3
 




För övrigt vinkade jag precis hejdå till fina Matilda som kom över på lite film och tjejsnack. bra brud. Och en fet hejdå-vinkning blev det då vi troligtvis inte ses innan jag åker, vi kramades hårt och mycket och sa vi ses snart. Matilda drar ju till USA hon med snart, så vi vet vad det handlar om. Vi kommer befinna oss i samma land iallafall. Hon är så bra, tycker om dig! 


Nu är det en vecka kvar och avskeden blir större. Jag har tre jobbdagar och fyra lediga dagar kvar, sen åker jag, Hej och hå.


3 kommentarer:

Ami sa...

så overkligt! fattar verkligen inte att de snart är dags för dig att ta ditt pick & pack och åka över halva jordklotet! tack för en toppen kväll! du är bäst <3 puss&kram

Julia sa...

satan vad tiden går fort.

LY sa...

wow adel from libya