för nostalgi

onsdag 4 juli 2012

i think life's to short for this

Har tagit mina klädkrisar till en ny nivå och börjar alltid rota på vinden när jag tröttnar på min garderob, och idag hittade jag denna bland gamla pälsar och kostymbyxor. Ingen aning hur gammal den är, och känner mig lite som att jag kommer från 50talet. Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar långklänning eller inte, men nåja. Den är skön och perfekt för en dag som denna då man inte riktigt vet om det är varmt nog för shorts eller inte. Sen att jag suger på att ta outfit-bilder är en annan femma, slutar alltid med att posen där jag står och kollar ner i marken haha.. Blir aldrig någon modebloggare av mig inte!

Om en liten stund börjar jag min resa mot Uddevalla för att möta upp min fina Julia, åh vad jag har saknat henne.
PUSS

1 kommentar:

Mamma sa...

50-talet? Det är min gamla klänning, ca 15 år gammal.....!!