för nostalgi

tisdag 3 juli 2012

i found peace in the caos

Efter att ha sprungit och MRL:at lite igår på gymmet tog jag min lilla moppe och rejsade till Karin. Fina bästa Karin, vi satt och pratade om allt och inget, kollade filmer och vänner-avsnitt och åh vad det kändes att vi behövde det. Bästa vän. Moppade mig hemåt mitt i natten utan att frysa (sommarnätter<3), och tack vare att jag har vänt på dygnet detta lov har jag sovit ungefär tre timmar inatt eftersom jag fick stiga upp vid 6 imorse och åka med pappa in till stan. Skulle prova ut inlägg och så till de nya gympadojorna, och nu har jag planer på att försöka sova en stund innan jag möter upp fina Jennisen som har gömt sig i Spanien alldeles för länge. Är på toppenhumör och njuter till fullo av mina sista veckor i Sverige.
sjukligt gammal bild, småttingar!

Inga kommentarer: