för nostalgi

söndag 15 juli 2012

coun't from 1 to 10 with your eyes closed

Andas. Energi.
Om 9 dagar flyttar jag härifrån och igår kväll sa jag hejdå till mina vänner med ett litet kalas. Fast vi säger inte hejdå, vi säger vi ses snart. Åh vad jag kommer sakna er allihopa.
Temat var Sverige och vi började med picnick på mitt golv med favoritbrudarna för att fira Ami lite, fick finaste överasskningstårtan. <3 Sa hej och välkommen till resten, dansade till abba, skrattade, grät, fick roliga och fina presenter. Gick och la mig försent och gick upp för tidigt. Precis som det ska vara.

Om 9 dagar flyttar jag och jag är stressad. Stressad över att inte hinna med allt jag vill göra innan jag åker. Vill träffa och umgås med alla, vill träna, måste jobba. Det kommer bli så skönt att bara lämna allting här och slippa känna stressen. Om 9 dagar åker jag.

mina bilder från mobilen, ska sno några andra och visa er senare. 


 

 


Inga kommentarer: