för nostalgi

måndag 4 juni 2012

you just need a reminder

Note to self - vad gör mig glad:
  • människor som får mig att skratta och vara bara jag
  • träna och bli stolt över mig själv
  • ligga i sängen med en kopp kaffe/te/frukt/choklad och kolla serier i flera timmar
  • skriva klart en text av tankar och vara nöjd
  • musik med fina budskap
  • romantiska filmer med orealistiska förhållanden
  • påminnelser om att jag kan göra exakt vad jag vill
  • oändliga drömmar och förhoppningar
Dags att rycka upp sig. Är mycket piggare efter ett pass MRL och lite spring på bandet en stund. Två avsnitt gossipgirl under täcket på det och jag mår så mycket bättre. Är inne lite i en rough patch och behöver prioritera mig själv lite, fokusera på vad och vilka som gör mig glad. 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok innan jag ska försöka sova mycket tidigare än vad jag somnade igår, har en morgondag att orka med. 

kärlek

7250125594_45c2384031_large.jpg

tumblr_lh5r8b4hqe1qdhksgo1_500_large.jpg

Inga kommentarer: