för nostalgi

söndag 3 juni 2012

without you i may fall

Hallå i stugan.
Det blev en himla mysig lördagskväll faktiskt. Jag och Karin irrade runt som två ö-bor i göteborg ska göra innan vi till slut hittade till festlokalen. Vi rockade köket ett par timmar, skojade runt på centralen i väntan på nattbussen och halvsov på bussen hela vägen hem. Kom hem typ tre inatt, så var himla skönt med sovmorgon imorse. Tog frulle i sängen och kollade några avsnitt gossipgirl. Bästa serien, har blivit lite beroende igen hoho.
Idag ska jag inte bara ta tag i plugget som väntar, utan även mig själv och dra mig ut på en joggingtur senare. Är typ helt lycklig i hela kroppen, älskar att jag är ledig hela dagen. Skjuter bort tanken på att det är skola imorgon igen, nu ska jag bara njuta av sista helgdagen.
puss
571707-10-1338202623174_large

Inga kommentarer: