för nostalgi

lördag 23 juni 2012

when the sun goes up you're not longer alone

Åh, det blev himla bra igår. Trots att jag och brudarna hade vädret emot oss fick vi till slut några grillade korvar att äta, lite sommarregn och jordgubbstårta på det så hade vi den idealiska svenska midsommaraftonen. Promenerade sedan vidare med bara ben i regnet till festen under våra paraplyer i hopp om att skydda både kransar, smink och frisyrer. Skrattade, pratade och dansade massor i en lada full med människor och strosade sedan vidare till lite efterpartaj hos David. Hängde där till runt klockan 4 då jag vandrade hemåt medan solen steg upp. Att strosa hem ljusa sommarnätter är nog något av det bästa som finns. Somnade typ halv 5 och har sovit alldeles för lite inatt.
Nu ska jag iväg på lite kusinfika och senare ska jag hänga med Anna, Ami och älskade Karin som äntligen kommit hem från Cypern. Så bra så bra!


kransverkstad hos fisen

min fina!

min superfina!!!!!

gosisar


Inga kommentarer: