för nostalgi

söndag 24 juni 2012

we've got all the time in the world

Igår tog jag moppen till rönnäng, mötte upp Ami, Anna och Karin som varit borta i Cypern och gottat sig. Vi handlade lite picnick-mys och satte oss på en filt på Karins altan och myste, pratade och catchade up. Goa, goa brudarna. Lite senare på kvällen tog vi en promenix till Daniel och hängde där  en stund, himla bra. 
Sen somnade vi brudar hos Karin runt 2 eller något, och jag var så himla trött efter midsommarkvällen så hjälp vad jag sov skönt! Tog moppen hem imorse och nu ska jag snart ge mig ut på en joggingtur. Får se vad kvällen har att bjuda på, det är ju trots allt sommarlov. 

En annan sak som är lite speciellt med idag är att nu är det exakt en månad kvar tills jag åker till USA, och det är helt jäkla cpgalet. Men mer om det på elsamerican, det är där ni kommer få hänga under mitt utbytesår! 
puss



Inga kommentarer: