för nostalgi

onsdag 13 juni 2012

this is what you been waiting for

Karin kom till mig igår, vi kände för att ha en liten myskväll. Så vi köpte lite gott, gick på och såg Snowhite and the Huntsmen (himla bra film!), drog hem till mig, och såg på en till film, Accepted. Helt ok den med. Pratade, hade det mysigt och så vidare.
snow-white-and-the-huntsman-poster-01.jpgaccepted_ver2.jpg
Imorse var vi inte så himla duktiga dock. Vaknade 20min efter att Karins buss skulle gå, så vi fick en rätt stressig start på morgonen. Himla lyckat att försova sig sista skoldagen också, bra jobbat liksom.
För det var det ju idag, sista skoldagen. Helt sjukt. Imorgon ska vi bara träffa klassen och fika lite, innan det blir en 45min lång avslutning i aulan med alla ettor och sen slutar vi vid 11. Hur bra liksom? SOMMARLOV! Dock har jag noll sommarkänslor just nu, får la hoppas att det kommer. 




Inga kommentarer: