för nostalgi

söndag 24 juni 2012

sommarnatt, och vi svävar fram i mörkret

Bjuder på några av Sofias bilder från midsommar då hon hade lite mer att bjuda på från själva festen. Man ser ju på mig att jag hade kul iallafall, har världens största leende på varje bild jag är med på haha! Himla bra kväll. 




Gav mig ut för att springa lite förut då. Gick inte alls bra, haha. Sprang typ 4km innan jag började PWa istället, och sen körde jag intervaller det sista för att hålla uppe pulsen typ. Får la skylla på midsommarfirandet, hehe. Men imorgon blir det spinning klockan 7, måste hålla igång träningen nu det sista innan USA, go go go! 
Snart kommer kusinerna över för lite käk, och sen ska jag nog bara ta det lugnt. Vädret är halvkasst och det är perfekt för att bara kolla en film eller något. Himla bra.


Inga kommentarer: