för nostalgi

söndag 10 juni 2012

one memorable cold almost-summernight

Hej fina ni.
Förlåt att jag inte hängt här så mycket idag, men hann knappt vakna imorse innan jag insåg att nästan hela min betygs-avgörande historiauppsats jag nästan var klar med i fredags hade försvunnit. Med tanke på att den ska lämnas in imorgon kan ni ju gissa vad jag har suttit och filat på nonstop idag. Fick lite panikångest, grät, ville slänga datorn i väggen och hoppa av skolan - men nu efter mångamånga timmar och mycketmycket kaffe är jag nästan klar. Hej och hå så det kan gå. 
Känn rätt bra med tanke på att jag inte sovit så himla mycket inatt, somnade runt halv 4 efter en himla mysig lördagskväll. Det var lite födelsedagsfirande hos Amanda som stod på schemat, och då hon har världens finaste hus med världens mysigaste uteplats med pool och grejer blev det mys, dans, och nattbad vid 12slaget. Himla gött att spendera natten med alla goingar, helt klart värt det trots kylan, de långa promenaden till och från bussen och bussväntan mitt i natten i en rondell. Det var en såndär kväll man skapade minnen utan att tänka på det genom att bara leva, så himla fint.
var stencool och blåste
bubblor på bussen
ami var först i puttad i poolen, glad tjej


















fina elin, monsterarmen och
stelt-smile-elsa
toatöntade mig med pelin


Sitter här helt dösvettig och superäcklig då jag drog iväg till gymmet en stund. Sprang en halvmil så svetten rann och pumpade lite muskler tills hela kroppen värkte, asgött. Ska ta mig en dusch, fila lite till på uppsatsen och sen försöka sova. Behöver sömn, sömn är bra. Imorgon startar sista skolveckan innan sommarlov och det är så skönt att jag bara dör litegrann. Hejdå nösnäs liksom, underbart.
puss på er!

Inga kommentarer: