för nostalgi

onsdag 13 juni 2012

memory lane, oh you give me heartbeats

 

 Har varit och käkat middag med familjen på restaurang vatten såhär på kvällskvisten, himla mysigt. Är proppmätt nu också, haha. Älskar mat. 

Just nu då? Sitter och för över alla mina miljontals gamla bilder från gammeldatorn till en hårddisk, blir världens promenad längst memorylane. Speciellt alla bilder från nian och i somras, himla bra tider. Kommer antagligen att ta en bra stund, bara konståkningsmappen innehåller nästan 2000bilder.. Men jag tycker det är viktigt att spara bilder, det är minnen. Precis som jag gör nu vill jag kunna kolla tillbaka, minnas och le om några år. Så det är värt att spendera en timme eller två på.
Imorgon har jag skolavslutning. Får nog ta med mig kameran då med, vill ha lite bilder från sista dagen på nösnäs.
puss!

Inga kommentarer: