för nostalgi

söndag 3 juni 2012

känslor bubblar upp utan att tänka tillbaks, för passionen vi kände kommer alltid igen


Tog mig ut och sprang lite förut, det var helt jäkla cpjobbigt och min kondis har verkligen sjunkt i botten. Hatar att det går så fort, en vilovecka och sen är det kört - man får börja om. Så det sög ju. Men jag har iallafall fått tillbaka motivationen lite, måste springa mer. I veckan ska jag fixa nya dojjer och inlägg så knäna inte sviker mig, jag ska köpa compeed och plåstra om fötterna ordentligt och börja springa minst två gånger i veckan. Nu jävlar
 









Orkar inte med att vi har en inlämning, två prov och en debatt sista riktiga veckan i skolan. Vad är grejen liksom? 
Den hela åh-jag-är-ledig-livet-leker-känslan börjar tyna bort och den vanliga söndagsångesten smyger sig fram. Vill bara krypa ner under täcket och kolla serier resten av kvällen och strunta i pressen som gräver runt i magen på mig.

Inga kommentarer: