för nostalgi

fredag 29 juni 2012

i am an island

Blir så trött. Det ska tydligen bli kuling inatt och imorgon, och jag och några vänner hade planer på att åka till marstrand med båt. Vad är detta för otur liksom? När jag ska jobba och endast kan hänga på balkongen är det hur fint och soligt som helst, men på min lediga dag - då minsann blir det fule-väder. Nåja får la hålla tummarna att det lsöer sig!
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen, blev kvar rätt länge idag med haha.. Hade nästan inga middagsgäster alls, men det var ju fotboll ikväll med plus att det kom in tre polacker som ville ha räkmacka vid 11, liksom två timmar efter att köket har stängt! Men vad gör man inte, kunden har ju alltid rätt! ;)
Nu ska jag försöka sova, är fortfarande speedad av kaffe men ska lugna ner mig med lite serier eller något. Pusshaaaj

Inga kommentarer: