för nostalgi

tisdag 19 juni 2012

everyone can't be heroes

Hm. Jag som lovade mig själv att ta vara på och skapa minnen varenda lediga sommarlovs-stund jag hade hemma innan USA. Räknas det att däcka i soffan, ta en joggingtur (så stolt), och sen däcka i soffan igen framför bridget jones med en skål tinade frysta jordgubbar och stanna där hela kvällen? Har jag tagit vara på denna lediga sommarlovskväll med en värdefull sovmorgon framför mig? Tveksamt va? Men nåja. Man ska ju inte slå knut på sig själv, och idag behövde jag det här. Så himla trött, seg och lite nere. Behöver energi för att orka med resten av veckan. Sparar allt krut till midsommarhelgen istället, rocknroll ska det bli!
Så nu är frågan om jag ska kolla lite mer romantiska töntiga kärleksfilmer eller bara sova. Vi får se, vi får se.


tumblr_m1dkwrKvjo1qhz9woo1_500_large.png

562388_369791036415568_762859627_n_large.jpg

1 kommentar:

E L I N sa...

Jag ser inte dina bilder på de tre senaste inläggen, ååååh jag blir frustrerad! hehehe :D