för nostalgi

onsdag 27 juni 2012

every breath we breathe summer



 Igår åkte jag in till stan på förmidddagen och träffade fina Bea. Vi åt ute i solen och pratade om allt möjligt, allt vi hade missat sen senast. Så himla go är hon. Det var otroligt jobbigt att säga hejdå sen eftersom vi har insett att vi inte kommer ses mer innan jag drar till USA. Jag träffar inte Bea särskilt ofta, men jag har känt henne i flera år och det kändes så himla konstigt att säga "vi ses om 11 månader". Två långa, hårda kramar och lite tåriga ögon senare satt jag på tåget och intalade mig själv "vi ses snart. vi ses snart." Det var mitt första avsked för USA och tänk hur många jag har kvar! Svårt att greppa.

Sen mötte jag upp två andra goingar och spenderade kvällen på stranden med choklad, jordgubbar och en engångsgrill. Så himla mysigt och fint. Efter att vi strosat runt, träffat människor, lattjat på Ica och bara levt sommarlov en stund gick jag hem till David där Karin, John och August var och kollade film en stund. Sen promenerade jag hem runt midnatt.
Nu ska jag städa mitt rum, och sen tagga till för att jobba några timmar. Tjoho!



Inga kommentarer: