för nostalgi

söndag 17 juni 2012

don't leave this way

Efter att ha käkat finmiddag med levande ljus och köp-pizza tog vi bussen och hamnade mitt ute i ingenstans bland kossor och får för att fira klassfest. Och åh, jag hoppas verkligen inte det var sista gången jag träffade mina klasskompisar för vilken rolig kväll det blev. Det var rätt jobbigt att gå hem, krama hejdå och veta att jag kanske inte kommer se dessa människor på väldigt, väldigt länge igen. Får försöka fixa något sorts hejdå-galej innan jag drar.
Ligger just nu i sängen, har käkat frulle och ska nog ligga kvar här en stund till. Ska övningsköra lite senare, och sen förhoppningsvis ta mig ut på en joggingtur också. Och istället för att ha pluggångest och tråkskola som väntar mig imorgon ska jag jobba 9-14, och sen vara sommarlovs-ledig. Så himla gött. 
puss!

Inga kommentarer: