för nostalgi

måndag 25 juni 2012

crazyness

Rätt stolt är man ju. Inte alla som kan dra ett spinningpass klockan 7 en sommarlovsmorgon. Eller, alla kan väl. Men det är inte alla som gör det. Själv vaknade jag klockan 6 och var klarvaken, knepigt nog. Kom hem typ 12 igår, vilket var rätt tidigt med hur det hade kunnat sluta då resten av sällskapet drog ut på krogen, haha. Bestämde mig för att inte hänga med vilket nog var rätt smart gjort, prata precis med Ami och hon mår inte så himla bra haha! Nu fick jag iallafall några timmars sömn liksom! Måste ta hand lite om mig själv, jag har nog en gräns där någonstans. 
Kom hem från spinningen strax efter åtta imorse, tog en dusch, ordnade världens gosigaste brakfrulle, kröp ner i soffan med täcket och satte igång en film. Världens mysigaste. Bra film också, We bought a Zoo. Fin ska det va!

Ska slappa i soffan lite till innan jag fixar iordning mig och tar ett snabbt besök i Stenungsund för att köpa resväska. Måste änna börja packa för USA snart liksom! Sen har jag personalmöte vid 5 på hotellet, och annars är jag fri. Free as a bird, wohoo. Eller något.
puss


2 kommentarer:

Charlotte sa...

Jag har DAGENS BLOGG hos mig nu. Så vill du vara med är det bara att kika in :)

Du får ha en riktigt mysig dag!

Charlotte sa...

In och kika nu o du blev DAGENS BLOGG :)