för nostalgi

torsdag 21 juni 2012

and so on

Haha, det var så himla lugnt på jobbet igår va? Vi hade två gäster på hela kvällen, så gick bara runt och städade och lite sånt. När jag kom hem smsade jag Anna, så hon hoppade på moppen och rejsade till Skärhamn. Vi tog en liten kvällspromenad, kollade lite film och sen sov hon hos mig. Efter att vi hade käkat frukost på balkongen imorse drog vi till stranden och hängde där och stekte en stund, käka lite klass och så. Himla najs.
Nu sitter jag och käkar lite innan jag ska iväg och jobba ikväll igen. Det kommer säkert vara mer folk ikväll eftersom det typ är fotbollskväll, men det är helt okej för sen har jag långhelg och imorgon är det midsommar. Kommer bli så himla bra. 
ursäktar för tråkfaktorn, har inte riktigt tid/ork/inspiration

Inga kommentarer: