för nostalgi

söndag 11 mars 2012

you can´t wait on life to make a turn, you have to take the wheel.

Hejhej! 
Blev en liten ofrivillig tomlucka här på bloggis idag, ursäktar för detta! Har haft en helt fullproppad dag nämligen, men åh så roligt! Nästan direkt efter morgonträningen drog jag in till Göteborg för VM-möte på Gothia Towers, och det är stormöte vi snackar om. Förutom press/sociala medier-gruppen där jag ingår var alla andra funktionerer och ansvariga med och pratade om sina uppgifter och planerade. Är så pepp och glad över att jag får vara en del av det här, så himla kul att få hjälpa till och anordna ett såppas event om något jag verkligen brinner för tillsammans med så coola och inspirerande människor.

 

Nog om det, direkt när jag kom hem (efter en och en halv timmes resande) drog jag mig ut på en joggingtur, tro det eller ej. Och det var så himla skönt, kände mig så stark och tyckte det var så konstigt att konditionen hade hållt i sig så himla bra... de första 15 minutrarna. Sen gick det utför. Rejält utför, menar jag. Den sista biten trodde jag på fullaste allvar att jag skulle spy, och jag är förvånad över att jag inte svimmade. Men nu är det gjort, och jag ska inte sluta nu. Jag ska komma igång igen med joggingen på allvar, om jag så ska spy på köpet! 

Åh, är så taggad på livet just nu. Har så mycket roligt att se fram emot, är så pepp på dethär jobbet/praktiken på senior VM, på utbytesåret och allt är bara bra. Jag gör något vettigt med mitt liv, och det är en sån jäkla kick.

Inga kommentarer: