för nostalgi

måndag 12 mars 2012

nu ska jag vända, ta nya tag

Okej, så jag är sjukligt sugen på kaffe dåva. Sitter här vid köksbordet och velar om jag ska kasta i mig en kopp innan träningen eller inte. På måndagar dricker jag mitt kaffe innan skolan, efter som 1. Jag har sovmorgon 2. Om jag dricker kaffe precis innan träningen får jag typ hjärtklappning och sånt hoho.
Så nej, jag borde inte dricka kaffe nu. Ingen bra idé Elsa. Men är så sjukligt sugen.









Har för övrigt känt mig rätt stilig idag. Skjorta, låg tofs och grejer. Värsta buissnies-woman. Låg toffs känns redigt proffisionellt, håller ni inte med? Dock är hyn åt helvete och förutom den stiliga låga toffsen är håret likaså. Men nåväl, vem är jag att klaga?
Träning nudå. Utan kaffe. Hör du det Elsa, inget kaffe!

Inga kommentarer: