för nostalgi

tisdag 6 mars 2012

life has no limits

Efter att ha klarat av det förbaskade tyskaprovet är jag hemma igen för att äta huvudvärkstabletter och nötter, dricka te med honung och proviva och plugga matte, svenska och samhällskunskap och försöka sova. Lite återhämtning, med andra ord. Har inte riktigt hunnit med mitt liv på senaste, och det känns. Mitt immunförsvar hamnar lite på efterkälken under stressiga perioder.
Och just det. Ett brev ska jag skriva också. Till min värdfamilj. Dom heter Greene i efternamn, dom har en hund och en katt och en dotter som är född 1993, dom bor i Kentucky ungefär 15 minuter från storstaden Louisville och dom ska ha mig som utbytesstudent i 10 månader. Helt galet. Kommer bli himla bra, det känner jag på mig.Kommer fixa en blogg där jag bara skriver om utbytesgrejen, lovar att länka den här såfort den är under kontroll!
sliten tjej haha

Inga kommentarer: