för nostalgi

onsdag 21 mars 2012

i don´t wanna stay much longer, but we´ll skip the goodbyes okey?

 

 Alltså, dom har planerat det sjukt bra det här med träningsendorfiner. Att dom kommer efteråt, menar jag.
För alltså nu känns det så FÖRJÄVLAGÖTT att ha varit ute och sprungit, är så himla taggad på att få typ bäst kondis i sverige och springa överallt varje dag hela tiden hejjahejjahejja!!! Men riktigt så tänkte jag väl inte under själva joggingrundan. Då var det mest "jag vill gå jag vill gå jag vill hem jag vill spy". Men det spelar ju ingen roll nu, nu känns det himla fint och jag kommer inte alls ihåg den där "jagvilldö" känslan.

Har tagit en snabbdusch, dragit på mig pjamasen och ska ha fetaste myskvällen. Plugga, kolla grey´s♥, och bara viiiilaaaa. Imorgon har jag sovismorgon så det kan inte bli mycket bättre!

Inga kommentarer: