för nostalgi

tisdag 20 mars 2012

hey baby, this is crazy, but here´s my number, so call me maybe?

Har rätt mycket nu, och bloggen hamnar lite i kläm. 
Men det är okej va? 
Egentligen är det inte asmycket skola just nu. Har det hyffsat lugnt på pluggfronten iallafall denna veckan. "pepparpeppar". Men det är lite annat att ta itu med liksom. Efter skolan är jag alltid superduper trött, och har inte asmycket roligt att berätta. Plus att jag har denhär VM-praktiken som tar rätt mycket tid (SKIT-AS-KUL dock!!), lite träningar här och var och ett privatliv också, tror det eller ej.
Men, mina vänner. Sorterade bort allt viktigt i huvudet för en stund och knåpade ihop den här lilla filmen från svenska-lektionen idag. Så att ni får något kul att titta på här på bloggis! Hur bra är inte jag? Ge mig en applåd tack.
video
Idag har jag varit i skolan, på tränarmöte, jobbat med vm-uppgifter och pluggat lite. Ser så himla mycket fram emot helgen, som precis som vanlig redan är totalt fullplanerad med roligheter. I like!

1 kommentar:

sarus sa...

*applådeeeer* heh