för nostalgi

onsdag 14 mars 2012

don´t forget to breathe and feel the life you live

Okej hej sorry, har inte hängt här idag. Men åh vad jag ränner runt hela tiden, idag har jag verkligen stressat överallt typ. Fick stressa imorse till skolbussen, gick världens längsta jobbigaste skoldag (som blev helt okej tack vare soligt väder och gosiga brudar), stressade hemma i 20min för att hinna käka och byta om innan det var dags nästa bussresa till träningen, och stressade hem från träningen för att hinna däcka i soffan framför Grey´s. Tjoho hon har inte haft en lugn stund idag den här bruden.

Nåväl. Imorgon ska jag iväg på jobbintervju innan skolan, dra till skolan för att ha engelska och sen hem och plugga matte innan jag drar och tränar småbarnen på ishallen. Skriver redan nu vad jag håller hus ifall jag inte får tid att blogga imorgon hoho..
Nåväl nr2, dags att sova. Nattiii!

Inga kommentarer: