för nostalgi

fredag 3 februari 2012

och jag vet att det inte fanns något bedrägeri, men det struntar jag i.

Har inte haft särskilt mycket tid eller ork till att skriva här, men nåväl. Hej! 
Idag är det fredag och vi ska ha lite släktkalas här hemma för farmor, och imorgon ska jag iväg för en liten tävling med bästegänget. Kommer bli toppen! Och på onsdag åker vi till Schweiz för att tävla där, gillargillar! Vilket betyder att jag smiter ifrån sista halvan av skolveckan, vilket i sin tur betyder att jag bara har två skoldagar kvar, hur gött är inte det liksom? Och så kommer vi hem precis lagom till sportlovet. Asbra. Märks det att jag är urtrött på skolan haha..?
Och på söndag ska jag in till stan på viktigheter (NERVÖS) innan det blir träning på kvällen. Blir bra!
Hörs osåvidare, pussis

Inga kommentarer: