för nostalgi

måndag 6 februari 2012

i´ve got a mountin on my shoulders

Vi kämpar på så himla bra med laget, sliter som djur på alla våra träningar och jag har ingen tvekan alls om att det kommer gå hur bra som helst i Schweiz. Tycker om er!
Men idag bröt jag ihop lite. Det bara blev så, efter lite för många fall och misstag kom tårarna krypandes igen, haha. Men det är okej att bryta ihop ibland. Speciellt klockan halv 10 på en måndag efter många intensiva dagar. De va skönt att gråta ut lite, prata med min tränare, skratta lite med lagkompisarna och prata med mamma sen. Det har varit, och är fortfarande lite för mycket just nu och jag hinner inte riktigt med. Behöver hitta en balans för att klara av det höga tempot mitt liv rullar på i. 
Ligger lite halvlågt här på bloggis, det kanske ni har märkt. Skriver när jag får en stund över och känner för det, ta hand om er!
hjärta
Breakyou_large

Inga kommentarer: