för nostalgi

onsdag 15 februari 2012

I dreamt about you last night, and I fell out of bed twice

Är ensam i huset och njuter av min sovmorgon, av att ha lov och att bara vara. Bästa som finns. Har inte så mycke vettigt att berätta, så bjuder på en liten hederlig lista. 


Nämn något som gjorde dig glad igår: Tjejmiddagen med mina goa brudar, skype, mitt-i-natten-talk med bästa Karin
Vad gjorde du kl 08 i morse? Precis vaknat, om jag inte tänker felVad gjorde du för 15 min sedan? Tittade på SATC <3Det sista du sa högt? Hejdå!Det senaste någon sa till dig: Glöm inte att ta in posten nu, elsa

Vad tänker du på? Vad tänker jag inte på? Tänker alltid på allt, alldeles för mycket
Tumblr_lzebo4ab0j1qbpwzeo1_500_large  Tumblr_lz7k2ovzwv1qd94umo1_500_large 
Vad har du druckit idag? Kaffe och snånbärssaft
Vad var det senaste du åt? Musli och fil med banan i
Vad var det senaste du köpte? Choklad i Schweiz tror jag, muumsiVad är det för färg på din ytterdörr? Vit, haha!
Vad är det för väder hos dig nu? Så soligt och fint!
Godaste glassmaken?  Brownie, eller nej. Alla med choklad. 

Tumblr_luo43nuafn1qiv0fno1_500_large 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det vet jag inte, men jag tror på kärlek iallafall.
Sover du tungt? Olika. Drömmer du mardrömmar? Inte monster och sånt, men ibland jobbiga drömmar som får en gråta när man vaknar.
Trivs du med ditt jobb? Inte särskilt eftersom jag inte har något för tillfället!Favoritklädsel? Mysbraxen<3 party girl. woho
Favoritlåt just nu? Åh, har aldrig någon favoritlåt! Älskar bara all musik, hahaVad ser du om du tittar till höger? Min gaaaredrooobis
Vad gör dig glad just nu? Jag är redan rätt glad!

Hipster_vintage_new_york_wedding_08_large  Tumblr_lzec7re9vx1r9uelwo1_500_large 
Vad ska du göra härnäst? Fixa mitt CV och ta en "hej-ge-mig-jobb-promenad"
Höger el vänsterhänt? Vänster, hell yeah i´m special!
Humör just nu? Jovars! 
Favoritgodis? Choklad. Nu, då och föralltid choklad. Kläder just nu? Pyjamaspaarty, woho
Sommarplaner? Åh, så många! Hur många kuddar sover du med? 4Morgon eller nattmänniska? Både och. 

Tumblr_lzeyjsqeya1qkx0rbo1_500_large  Coffee-cookie-gingerbread-joy-morning-favim.com-303840_large 
Vad är viktigast för dig? Jobbig fråga!
Är du kittlig? Hehe, lite
Snarkar du? Har tyvärr fått klagomål på det, ja
Stjärntecken? Skytte, paboomÄckligaste insekten? Typ gråsuggor, myror o spindlar o sånna äckliga smådjur
Stökigt el välstädat? Vad menas? Mitt rum är alltid stökigt, men det är såklart finast när det är städat!Vad längtar du mest efter just nu? Sommar, USA, bortresta vänner

Något hemligt bara du vet? Vad min andra secretblogg heter, mohaha

Inga kommentarer: