för nostalgi

tisdag 21 februari 2012

the happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything

Tja dudes.
Läget med er? Funkar det? Gött, jotack samma här. Överlever. Sjukt trött har jag vart idag, blev så sent hem efter träningen igår så har typ halvsovit på lektionerna hehe. Rätt najs med simning på gympan dock, gott att ha rört lite på sig vettö! Tänkte springa lite nu när jag kom hem, men va så sjukt trött så det får bli imorgon istället #beach12. Åt semla idag i utbyte mot springturen, hoho duktig!#failbeach12 Men fettisdagen nivet, skyller på det. Mums. Illa att jag kör hashtags på bloggen, har blivit för mycket twitter på senaste.
Anyway, saknar saommaren fett mycket. Ni med va? Kollade igenom lite bilder och hittade dessa usla mobilbilder från en av de goaste dagarna i somras, hängde runt i skärhamn med de goaste vännerna och bara softa. Precis som sommarlovet ska vara. Åå, ge mig sommarlov nu!
 


Har börjat ladda ner säsong 6 på SATC men det tar fett långt tid så roade mig med att kolla lite Bigbrother sålänge, pinsamt nog var det rätt kul. Skäms lite för att säga de men what the heck, jag är inte ensam! 
Har fortfarande inte asmycke blogginspirris, men skriver lite ändå, mys liksom. 
Hadegöttkött, puss

Inga kommentarer: