för nostalgi

tisdag 7 februari 2012

and now you´re just somebody that i used to know

gosisar <3

Tjabba. Har överlevt sista skoldagen (på cirkus en och en halv vecka iallafall, men det känns som en evighet <3) och försöker få ihop mitt pick-o-pack till Switzerland. Jag är sämst på att packa så de går la sådär just nu, hehe. Men kan vara uppe i stort sett hur länge som helst, så har ingen brådska. 03.40 lämnar jag huset inatt, så om jag känner för det kan jag ju packa tills då. Kan kanske vara bra med några sovtimmar ioförsig men jaja haha. Det blir som det blir!
Har lite huvudvärk och så, men det skiter jag i för det ska bli så FETT NAJS att resa iväg med toppenlaget så inget ska förstöra det! Taggar med lite musik och så nu, ska försöka packa klart och fixa matsäck och allt innan midnatt haha...
hörs sen!

1 kommentar:

Wilma sa...

Vad söt du är!!