för nostalgi

söndag 29 januari 2012

you look like somebody that i use to know

 

Fina presenterna jag fick av mina grymmevänner i fredags, massa smått och gott. Och enda sen jag var liten har jag önskat mig ett jättestort gosedjur men aldrig lyckats vinna något på Liseberg eller övertala m&p att köpa ett, så apan Björn är min nya bästa vän. 
Efter fyra timmars träning med bästelaget säger jag hej till historia-uppsatsen och kedjar fast mig vid den för resten av dagen. Tillåter mig endast paus för mat, toa, och afrodans. Punkt slut. 
Okej? Då kör vi.

1 kommentar:

Rebecca Nilsson sa...

Hej! Har dagens blogg tävling och det skulle vara superroligt om du var med och tävlar. Allt du behöver göra: kommentera att du är med för att bli dagens blogg. (http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment) Lycka till! :)