för nostalgi

onsdag 11 januari 2012

well dear, i´m not the fortunate one

Badat, duschat, mjukisbyxor, pjamas, tofflor, tjocktröja och te. 
Många koppar te. 
När man går runt hela dagarna och bara fryser röven av sig blir man helt manisk när man ska försöka få upp värmen, jag lovar. Och ja, skolan idag var skitjobbig också. Trots att jag har bra classmates i klassen. Jag var trött och hungrig hela dagen och huvudvärken bara sprängde. Dålig dag, helt enkelt. Ska försöka lägga mig tidigt,  verkligen njuta av min sovmorgon+kortisdag imorgon och få lite mer ork. Behöver verkligen få upp humöret.
395780_231309396945404_135312953211716_532077_1067572943_n_large
Blir iallafall glad när jag tänker på helgen, tävling nivet. Kommer bli så himla kul, umgås med bästabästa gänget och bara stänga in sig i teamåkningsvärlden. Vi ska bara visa våra fet-grymma program och visa hur jäkla bra vi är, okej? Bort med pressen, Seaside. Fokusera på hur kul vi har det tillsammans, så spelar inget annat roll. 

Inga kommentarer: