för nostalgi

fredag 13 januari 2012

oh, sometimes i get a good feeling

Det kommer bli så bra så. "klappar på axeln"

Jag mår bra. 
Jag är lite snurrig, har lite huvudvärk och magen bubblar till lite obehagligt så fort jag tänker på mat. Men samtidigt mår jag bra. Jag har en superhelg att se fram emot, och kan knappt vänta tills klockan ringer klockan 6 imorgon så jag får stiga upp och sätta igång. Flytta in i teamåkningsbubblan. Har plundrat medicinskåpet på alla möjliga mediciner ifall migränen skulle slå till imorgon med, men jag bara känner att den kommer hålla sig borta. För jag bara känner att det kommer bli en bra helg.Idag har jag kollat klart hela säsong ett av sex and the city, ätit två apelsiner, gått en liten promenad och blivit lite snurrig, legat i sängen, packat, städat, och tejpat skridskor. Ska packa klart, duscha, fräsha till mig och gå till sängs riktigt tidigt ikväll så jag har massvis med energi imorgon.  




find out what and who makes you happy, and stay there. 

Inga kommentarer: