för nostalgi

måndag 23 januari 2012

it´s like forgetting the words to you´re favourite song, you can´t believe it, you where always singin along

Go dag i skolan idag, faktiskt. Tror knappt mina egna ord! Men måndagar är chill konstigt nog. Skrattade mycket med mina überbra brudar och lektionerna bara flöt förbi. Jag var jätteduktig och jobbade massor av matte också, så det slipper jag göra nu i veckan. High five till mig själv! Har bara ett antal tyskaglosor att plugga in, annars är det väldigt lugnt och skönt på pluggfronten. Kan bara slappa gärnet innan träningen. Underbart. 


var och gosade med freddy lite också. nu är hon helt förlamad, hon kan inte röra på sig alls och ligger bara helt stilla i buren. la en morot till henne så hon kunde nå den om hon ville ha, det värsta är att hon fortfarande är pigg och äter osv. ikväll kommer vi avliva henne. jag vet inte, av någon anledning känns det som om att hon skulle leva för alltid. lilla gosen.

Inga kommentarer: