för nostalgi

måndag 9 januari 2012

"i´m going to prove them wrong someday. just wait."

haha alltså jag orkar
inte med mig själv!
Har druckit ofantliga mängder kaffe, småätit, kollat på film, och knappt rört mig från soffan på flera timmar. Allt för att samla energi, u know. Om cirkus en timme måste jag resa mig från soffan och faktiskt laga riktigt mat, liksom koka spaghetti och sånt. Bävar lite för det. Mycket. 
Såg en riktigt bra film iallafall, what´s your number. Totally sevärd, just saying. Och klaga inte på min svengelska, den är cool.
Och hallå, hjälp mig med en sak. Hur ska jag orka med skolan imorgon? Det är ju så mycket mer givande att bara sova bort halva dagen liksom, vem behöver en ordentlig utbildning? Okej givande vet jag inte, men så goare att sova iallafall. Och såvitt jag vet får man fortfarande inte sova i skolan. Dålig regel enligt mig.

Babblar igen, hejdå.
259915_10150285627940628_506220627_9121371_731763_n_large

Inga kommentarer: