för nostalgi

lördag 7 januari 2012

if i want to walk down that road with you again

Believe it or not, - men ända fram tills nu (vad är klockan halv 5?) så har jag inte gjort någonting.
Så. Jäkla. Skönt. Från att jag vaknade vid halv 12 och tog med mig en frukostmacka in på rummet har jag bara legat i pjamas och sträckläst the Carrie Diaries under täcket med undantag från korta pauser med lite städning och kaffe-refill. Och jag bara känner i hela kroppen att det var precis vad jag behövde, en dag utan planer, utan måsten och med bara mig själv som sällskap.
Vid sju ska vi iväg på middag till några kompisar, och annars har jag inget planerat. Morgonträning imorgon med seaside så det är gött! Sen näst sista dagen på lovet också. Gillar inte riktigt det. Men nåväl, back to real life. 
hörs om en stund, kramis

Inga kommentarer: