för nostalgi

onsdag 25 januari 2012

hearing metal songs in your head couse you´re pissed

 

Chacha bloggis, massa grym update ikväll I KNOW RIGHT????
Ville bara visa kvällens asfina outfit, det är så sjukt inne med myskläder nu alltså och jag har lyckats att fixa den perfekta looken! Hoppas ni följer trenden annars kommer modepolisen och tar er hihi! Nejmen serriberri, plocka fram mjukisbyxan och gosetröjan med en gång om ni vill bli snyggast-på-stan, så jävla party. Och för att fullända looken totally får ni se till att skaffa lite röda små gosiga finnar, som ni ser att jag har lyckats perfekt med! Så stolt. Glöm inte att sätta upp håret lite fult också, viktigtviktigt för att allt ska se synchronized ut. (kolla min tutorial-video på youtube om ni vill ha tips hur man fixar bästa slarvknuten, köp massa smör för the real greasy look!) Och för er som vill bli lite extra ambitiösa och verkligen gå in för slapp-looken, STÖKA NER RUMMET till era outfit-bilder!  Jag som alltid går in lite extra för allt har såklart redan gjort detta som ni ser, alltid one step ahead hihi! Imorgon tipsar jag om hur man får bästa svullna lingonmagen, det hetaste inför beach 2012! Glöm inte att titta in då, puss bitches 


...

. . . .


alltså. jag blir alltid så jävla rolig när jag har pms. borde ha det oftare. 
eller?

Inga kommentarer: