för nostalgi

fredag 13 januari 2012

and there is no answer

Ah, jag ligger på golvet okej? Fett skönt när man har ont i magen, lovar. Ni borde testa. Migränen är iallafall aningen bättre, de vita prickarna framför ögonen har försvunnit och förutom huvudvärken och inte-kan-äta-illamåendet mår jag rätt bra. Ska försöka gå ut en stund, få lite luft. Lite syre liksom. Om jag inte kan få i mig mat kan det ju vara bra att andas lite äkta tjörn-luft? Antar att det här är min fredag den 13e förbannelse. Borde vara ganska glad över att det bara är en liten osyldig migrän. Jag menar, det hade ju kunnat vara ett brutet ben eller en två veckors lång vinterkräksjuka. Vilket inte hade passat sig så jäkla bra ang. tävlingen imorgon. För imorgon kommer jag inte alls ha migrän, det har jag lovat mig själv. Då ska jag vara på topp. Nemas problemas.
Kanske inte borde utmana ödet och gå ut såhär osminkad och super-ofräsh såhär fredag den 13e. Kanske träffar på mitt livs kärlek, eller en filmstjärna, typ taylor lautner, eller andreas wijk, som bara kollar på mig och typ ......... . Nivet, punktpunktpunkt blickar. Eller något. Skoja bara, tror inte så sånt tjafs. 
Hejdå. 

Inga kommentarer: