för nostalgi

söndag 18 december 2011

tell her that the only way her heart will mend, is when she learns to love again



Hejheej! 
Greetings from fräsh-hård-brud. Innan ni (eller jag) börjar jubla - nej jag är inte klar med tyskaplugget. Inte på långa vägar. Bara pausar lite liksom . Kommer nog få sitta uppe alldeles för sent inatt, tycker inte om tyska.
Något jag däremot tycker om är musikhjälpen, fy sjutton vad grymma dom är. 18miljoner, hallå eller? Känns bra att jag både lämnade lite mynt i Sean Banans bössa i fredags när jag och kakan var där, och önskade en låt idag. Har liksom hjälpt till lite, det värmer i hjärtat. Blir så himla inspirerad, tänk att göra en sån grej liksom? Något så stort, för att hjälp andra. Nej vet ni vad, nu bestämmer jag mig, något sådant ska jag göra i mitt liv. Innan jag fyller 35. Sådeså. 
Hahah heej livsbeslut såhär på söndagskvällen! Nåväl, denajs. Måste packa till New york idag också, åhå det kommer bli så himla grymt. Helt galet vad jag längtar! Har kommit till detdär stadiet då jag bara måste bort härifrån ett tag, byta miljö och släppa allt. Och finns det något bättre runaway-place än New York? Tror inte det. Åh, bäst. Bara en skoldag till, sen drar jag.
Nej, nu måste jag återgå till mina kära tyskaböcker. Mina bästa vänner. Mitt liv. Min kärlek.
love

Inga kommentarer: